نمایشگاه هنر ایران

صبحانه ای لذیذ با دکوراسیون و مکانی دل انگیز

نمایشگاه هنر ایران: صبحانه ای لذیذ با دکوراسیون و مکانی دل انگیز

برای انتخاب محیط صبحانه خوری، فضای بزرگ یا کوچک مهم نیست! بلکه مهم آن است که گوشه‌ای از خانه که برای صبحانه خوردن در نظر گرفته می‌شود یک مکان بسیار دنج و راحت باشد و بهتر است برای این کار فضایی در اطراف و در نزدیکی آشپزخانه در نظر گرفته شود.

محیط بسیار ساده
هنگام ایجاد یک فضای کاملا منحصر به فرد و زیبا، در ذهن داشته باشیم که برای مطابقت کامل آن‌ها همه چیز لازم نیست. در گوشه‌ای از آشپزخانه و در کمترین فضا ترکیبی از یک میز ساده و دو یا سه صندلی نک می‌تواند گوشه دنجی برای خوردن صبحانه باشد.

گوشه‌ای کاملا گم
گوشه‌ای از خانه را در نظر می‌گیریم که علاوه بر آنکه بسیار گم و ناپیدا است بسیار هم دلباز است و فضای کوچکی را اشغال کرده است .در واقع گوشه‌ای از خانه است که در آن یک پنجرهٔ کوچک قرار گرفته و به دیوار دیگر آن هم یک قفسهٔ کوچک نصب شده وممکن است اصلا به آن مکان توجه‌ای نشده باشد اما با قرار دادن یک میز و صندلی جمع و جور در آن مکان می‌توانید تحولی بزرگ را برای مکان صبحانه خوردنتان ایجاد کنید.

فضای خانوادگی
نمایشگاه هنر ایران: گوشه از فضای آشپزخانه بزرگ را برای وعده‌های غذایی خانواده در نظر می‌گیریم .بیشتر به این دلیل که غذا می‌تواند در آشپزخانه چیده شود و بعد اعضای خانواده برای میل غذا به آن مکان بیایند و از شلوغی هنگام چیدن میز جلوگیری شود. در اینجا، یک میز سفید و صندلی‌های سبزرنگ منجر به ایجاد یک فضای کلبه‌ای مانند و شیک برای صرف غذا شده است. لوازم آشپزخانه هم می‌توانند منطبق با صندلی‌های سبز رنگ در نظر گرفته شوند.

فضای کاملا کلاسیک
یک فضای مربعی شکل از فضای آشپزخانه را برای صبحانه خوردن در نظر بگیرید. صندلی‌های بسیار راحت و دنج گزینه خوبی برای یک فضای بسیار کوچک هستند و بهتر است در این مدل دکوراسیون از صندلی‌های زاویه دار استفاده شود. این سبک و مدل بسیار پر طرفدار می‌باشد.

براق و شیک
یک میز سفید براق، یک لوستر آویزی درخشان، و دیوارهای سفید رنگ می‌توانند یک گوشه بسیار دنج برای میل کردن صبحانه باشند. آویزان کردن یک آینه زیبا به دیوار و قرار دادن دو تک صندلی در کنار میز می‌تواند این محیط را کاملا جذاب سازد. برای این مدل دکوراسیون معمولا فضای زیادی را در نظر می‌گیریم.

قرار دادن نیمکت به صورت ال ( L ) مانند
گوشه‌ای از خانه را در نظر می‌گیریم که به صورت ال مانند باشد و دور تا دور آن را نیمکت‌های زرد روشن قرار می‌دهیم و روی میز هم یک گلدان از گلهای زرد رنگ قرار داده و یک صندلی اضافی هم در طرف دیگر آن می‌گذاریم و محیطی دلنشین و پر انرژی را برای خوردن صبحانه ایجاد می‌کنیم.این مدل دکوراسسیون فضای کوچکی را اشغال می‌کند.

دور تا دور پنجره
وجود پنجره‌ها‌ی زیاد در دور تا دور میز و صندلی‌های صبحانه خوری می‌تواند بسیار ایده آل باشد و با سلیقه هر کسی هم خوانی داشته باشد. مخصوصا پنجره‌هایی که رو به درختان و فضای باز می‌باشد نقطه بسیار مناسبی برای خوردن صبحانه است .هم چنین در اطراف پنجره‌ها می‌توان صندلی‌های اضافی زیادی را قرار داد .

یک فضای مدرن
نمایشگاه هنر ایران: قرار دادن یک سرویس میز و صندلی مدرن، در کنار دیوارهای سفید با طرح‌های سنتی می‌تواند گوشه دنجی برای خوردن صبحانه باشد. به این ترتیب فضایی با ظاهری منسجم را ایجاد کرده که می‌تواند محلی در نزدیکی آشپزخانه باشد.

مکانی کاملا روشن و زیبا
خوردن صبحانه در محلی که نور طبیعی به آن می‌تابد می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. دیوارهای سفید و پنجره‌های بدون پرده یک پس زمینهٔ بسیار زیبا را در کنار میز و صندلی‌های تیره رنگ ایجاد می‌کند. روکش صندلی‌ها به رنگ سبز هم می‌تواند با رنگ طبیعت هم خوانی بیشتری داشته باشد.

قرار دادن کاناپه درتورفتگی دیوار
در زیر دیواری که پنجره دارد می‌توان یک کاناپه بسیار زیبا و به رنگ روشن قرار داد و در این مدل هم از نور طبیعی خورشید بهره برد و از خوردن صبحانه روی این مبلمان بسیار راحت لذت برد.

توجه به جزئیات
گوشه‌ای از فضای آشپزخانه را در نظر گرفته و یک سرویس میز و صندلی سفید رنگ را در آنجا قرار می‌دهیم .در این مدل دکوراسیون باید پارچه روکش صندلی‌ها و رنگ لوستر آویزی که در وسط میز آویزان است به رنگ کاملا تیره باشد و در زیر میز هم یک قالیچه می‌اندازیم و یک ظاهر کاملا منسجم را ایجاد می‌کنیم.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا صبحانه ای لذیذ با دکوراسیون و مکانی دل انگیز را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 3 = 12