نمایشگاه هنر ایران
ملیله کاری ۸ پر قلدار بصورت میوه خوری

توصیف و شرح

نمایشگاه هنر ایران: ملیله کاری ۸ پر قلدار بصورت میوه خوری از سری ظروف زیبای صنایع دستی و مورد استفاده در هر خانه می باشد.
ظروف ملیله کاری ظاهر جذابی داشته که می تواند با دیگر محصولات دکوری منزل براحتی ست شود. قیمت میوه خوری ملیله کاری ارزان بوده و شما می توانید آن را براحتی از سراسر کشور سفارش دهید.

“اگر بتوانیم پاسخ این سوال را پیدا کنیم که ملیله کاری چگونه تولید می شود، می توانیم همزمان بفهمیم که ملیله کاری چیست.” ابتدا شمش های نقره با دستگاه، به مفتول باریک تبدیل می شود و با نقش هایی مانند بته جقه، پیچک، برگ و غنچه و اشک، نقش زده می شود؛ سپس با نقره عیار پایین تر، لحیم می شود.این کار نیازمند وقت گذاشتن، دقت، ظرافت و صبر و حوصله است تا طرحی ظرفیت و چشم نواز از آب در بیاید.

در نمای این هنر، همچنان از طراحی های سنتی و اسلیمی بهره گرفته می شود. در این هنر و برای بدست آوردن مفتول های نقره، چندین بار نقره را داخل کوره می گذارند تا حرارت ببیند و به شکل دلخواه در بیاید.بعد از درست شدن مفتول، آن را موم اندود می کنند و سپس حدیده کرده تا مفتول نقره، ظریف و باریک شود. مفتول باید به قدری باریک شود تا از دستگاه نورد، رد شود. سپس نوبت به مرحله ملیله کاری می رسد.

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ملیله کاری ۸ پر قلدار بصورت میوه خوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =