نمایشگاه هنر ایران

رنگ مرجانی در دکوراسیون منتخب زمستانی

نمایشگاه هنر ایران: رنگ مرجانی در دکوراسیون منتخب زمستانی

زمستان سردترین فصل هر سال است و همین بهانه‌ای می‌شود تا تمام اعضای خانواده دور همدیگر جمع شوند. یکی از کارهایی که برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه در فصل زمستان می‌توانیم انجام دهیم، زیباتر کردن دکوراسیون میزهای غذاخوری است.
دیوارهای گرم قهوه‌ای پس زمینه‌ای پیچیده و غنی برای گروهی منتخب از قطعات مطلوب در این اتاق نشیمن فراهم نموده است.

رنگ قهوه‌ای در امتداد سقف صورتی روشن به رنگ زنده صندلی سبز، مبل مخملی مرجانی و بالش‌های طرحدار اهمیت می‌دهد.

قالیچه آبی- سفید عنصری عجیب و هوس انگیز است.

برای اینکه دکوراسیون داخلی مناسبی داشته باشیم باید از رنگ های مختلف و شاد برای طراحی داخلی منزل خود استفاده نماییم, رنگ مرجانی امروزه در دکوراسیون به خصوص در منازل مدرن کاربرد زیادی پیدا کرده است این رنگ شاد به طرز شگفت انگیزی سازگار و منعطف است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ مرجانی حتی در حد خیلی کم در دکوراسیون با قدرت خودنمایی می کند و تاثیر عمیقی بر دکوراسیون می گذارد وبه جلوه و احساس محیط پویایی و نشاط خاصی می بخشد.

این رنگ در کنار رنگ های سردی همچون سفید، طوسی روشن و آبی یا فیروزه ای، گرمابخش و خوشایند جلوه خواهد کرد و در کنار تناژهای تیره، کنتراستی متعادل در محیط ایجاد می کند و جذابیت بصری قدرتمندی در دکوراسیون به وجود می آورد.

رنگ مرجانی به فضایی کلاسیک که با اشیا و عناصری عتیقه چیدمان شده و احساس رسمی و خشک دارد، روح و تازگی می بخشد و چنین مکانی را شادتر و لطیف تر می کند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ مرجانی در دکوراسیون منتخب زمستانی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 7 =