نمایشگاه هنر ایران

برای جذب مشتری دکوراسیون اتاق کنفرانس را خلاقانه طراحی کنید

نمایشگاه هنر ایران: برای جذب مشتری دکوراسیون اتاق کنفرانس را خلاقانه طراحی کنید

در سالیان اخیر تفکر و نگرش افراد در خصوص طراحی داخلی فضاهای اداری دچار تغییرات فراوانی شده است چرا که با گذشت زمان و احساس خستگی ممتد روزانه و پایین آمدن حس آرامش،راحتی و شادابی پرسنل به علت آیتم های متعددی همچون نبود نور طبیعی کافی در محیط با توجه به کوچک بودن پنجره ها یا اتاق های کاملاً بسته و دلگیر، استفاده نکردن از مبلمان اداری ارگونومیک و… به این نتیجه واحد رسیده اند که طراحی اصولی همراه با زیبایی دفاتر کار اداری می تواند در بالا رفتن راندمان کاری کارکنان و از سوی دیگر تمایل به همکاری توسط مشتریان و رضایت آنها تاثیر بسزایی را ایفا می نماید. به همین علت اکثر افراد برای فضای جاری خود و جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های گزاف از طراحان داخلی متخصص در زمینه مربوطه استفاده می نمایند که در اکثر مواقع با رضایت آنها روبرو خواهد شد.
نمایشگاه هنر ایران: معماران داخلی در طراحی دکوراسیون اداری بایستی موارد مختلفی را از توجه ویژه به خواسته های کارفرما و رفع نیازهای فوق در طراحی انجام گرفته تا رسیدن به ایده آل ترین طراحی دو بعدی و سه بعدی مخصوص فضای مربوطه با در نظر گرفتن قسمت های مختلف کاری و تعداد پرسنل، سبک معماری مورد تایید کارفرما، رنگ بندی مناسب فضا و مبلمان اداری هر بخش و… در نظر بگیرند. قابل ذکر است در دیزاین داخلی مجموعه های مختلف برخی از فضاها همچون ورودی ساختمان، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. ما قصد داریم در مقاله فوق به ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس بپردازیم.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق کنفرانس یکی از مهم ترین بخش ها در دفاتر اداری می باشد. از آنجایی که در این فضا جلسات سرنوشت سازی به صورت روزانه برگزار می شود و کارکنان و کارشناسان گوناگون از داخل و خارج شرکت برای اتخاذ تصمیمات مهمی که در آینده کاری و مالی شرکت و افزایش بهره وری آن تاثیر بسزایی دارد گرد هم جمع می شوند بنابرایندکوراسیون اداری اصولی و مناسب این فضا اثرات مطلوبی در افزایش درآمد و آینده کاری شرکت می گذارد. از این جهت طراحی این مکان ویژگی های خاص خود را می طلبد. اگر زیبایی و جذابیت اتاق کنفرانس را در وهله اول قرار دهیم این اتاق باید شامل یک فضای ایده آل همراه با امکانات، فناوری و تجهیزات مورد نیاز برای تمامی افراد حاضر در جلسات باشد.
طراحی دکوراسیون خلاقانه اتاق کنفرانس، در این طراحی دیوارها با نشریات بازیافت شده پوشیده شده است که از نو آوری‌های بسیار جالب و تحسین بر انگیز است. میز دایره‌ای شکل نیز سبب ایجاد فضای بیشتر می‌شود.

همچنین سبب تحریک مشارکت بیشتر در بین حضار در هنگام ملاقاتها می‌شود و از پنهان شدن همکاران در پشت یکدیگر به دلیل دایره بودن میز کنفرانس جلوگیری می‌کند.

رنگ زرد نماد جنب و جوش است که به درستی در این اتاق کنفرانس استفاده شده است.

استفاده از شیشه برای ایجاد ارتباط با محیط خارجی نیز از نقاط عطفی است که در این طراحی استفاده شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای جذب مشتری دکوراسیون اتاق کنفرانس را خلاقانه طراحی کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 1 =