نمایشگاه هنر ایران

توجه به رنگ اتاق کنفرانس بسیار مهم است

نمایشگاه هنر ایران: توجه به رنگ اتاق کنفرانس بسیار مهم است

توجه به رنگ‌بندی فضا و مبلمان اتاق کنفرانس حرفه‌ ای بسیار مهم است. به‌طورکلی رنگ دیوارها، سقف و کف اتاق کنفرانس باید از یک انسجام کاملی برخوردار باشد. اگر محیطی دارید که از نظر روشنایی، نور کافی ندارد؛ استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای و رنگ‌های بسیار روشن برای دیوارها، کف‌پوش اتاق و مبلمان مثل طیف کرم و قهوه‌ای بسیار روشن، می‌تواند مشکل کمبود نور را تا حدود زیادی برطرف کند.

اما اگر از نظر نور و روشنایی مشکلی وجود ندارد می‌توان از طیف رنگ‌های تیره نیز استفاده نمود؛ اما همچنان باید این نکته را در نظر بگیرید که رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید، همگی دارای طیف منسجمی باشند. از نظر تزئینات، یک اتاق کنفرانس استاندارد نباید بیش‌ازحد با وسایل مختلف شلوغ شود چراکه علاوه بر برهم زدن تمرکز در نشست‌های طولانی مدت، فضا برای حاضرین خسته‌کننده می‌شود.

در کنار رنگ بندی مناسب اتاق کنفرانس، آنچه که در یک اتاق کنفرانس حرفه‌ ای بسیار اهمیت دارد، استفاده از یک میز کنفرانس شیک و مناسب و استفاده از صندلی‌های کنفرانس با کیفیت مطلوب می‌باشد.

اندازه میز کنفرانس باید به گونه ای باشد که با فضای اتاق هماهنگی داشته باشد، نه آن‌قدر بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند و رفت‌وآمد را سخت کند و احساس ناخوشایندی به حاضرین بدهد و نه آن‌قدر کوچک باشد که افراد نتوانند به راحتی کنار هم بنشینند و مستندات نشست را بررسی کنند.

صندلی های اتاق کنفرانس نیز علاوه بر اینکه باید با میز کنفرانس متناسب باشند، باید به گونه ای طراحی شده باشند که به اندازه کافی برای یک نشست طولانی مدت راحت باشند.

استفاده از یک نمایشگر با اندازه متناسب با فضا به گونه ای که به راحتی برای همه حاضرین قابل رویت باشد نیز یکی دیگر از ملزومات یک اتاق کنفرانس حرفه ای می‌باشد.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سبز تسکین‌دهنده و هماهنگ‌ کننده است و خاکستری الهام‌بخش نبوده و خلاقیت‌ها را مهار می‌کند. از آن‌جا که کاغذ دیواری‌ها بسیار جلب توجه می‌کنند و حواس را پرت می‌کنند، بهتر است فقط آن را به یک دیوار اختصاص دهید.

اگر تصمیم دارید دفترتان به صورت کلاسیک چیدمان شود، سعی کنید چیزهای اصیل مانند صندلی دسته‌دار چرمی یا یک لامپ رومیزی برنجی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید مدرن به نظر برسد، رویه میز و صندلی، را شیشه‌ای انتخاب کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توجه به رنگ اتاق کنفرانس بسیار مهم است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + = 19