نمایشگاه هنر ایران

سبک استوایی پرطرفدار در اتاق خواب

نمایشگاه هنر ایران: سبک استوایی پرطرفدار در اتاق خواب

به دست آوردن سبک  استوایی در تزیین دکوراسیون خانه کاملاً ممکن است. این که ما واقعاً در یک بهشت ​​ساحلی زندگی کنیم یا فقط آرزوی انجام این کار را داشته باشیم، در هر حال، می توانیم وانمود کنیم که استوایی ها فقط یک قدم با روشی که ما طراحی داخلی خانه خود را انجام می دهیم، فاصله دارند. سبک زندگی استوایی کاملاً درباره زندگی راحت، راحتی، سهولت و مهمان نوازی است. زندگی آرام است، مردم بی سر و صدا و دوستانه هستند و به نظر نمی رسد که در چنین سبک زندگی، استرس وجود داشته باشد.

حداقل، در سبک استوایی این گونه به نظر می رسد و این حس به دلیل احساسات حاصل از زندگی در جزایر است؛ احساسی که، سبک گرمسیری و استوایی آن را برانگیخته می کند. این مسئله باعث می شود که شما بخواهید یک ننو را بر روی درختان درست کنید، در سایه یک نخل دراز بکشید و به یک موسیقی دلنشین با ریتمی همگام با موج های اقیانوس گوش دهید و از زندگی لذت ببرید.

نمایشگاه هنر ایران: از شاخ و برگ های گرمسیری به عنوان یک عنصر تأکیدی در دکوراسیون سبک استوایی استفاده کنید.

چه این برگ ها واقعی باشند، چه از طریق پارچه یا کاغذ دیواری، هیچ چیز در سبک استوایی قطعی تر از نمایش تعدادی گیاهان با برگ های بزرگ، خصیصه های گرمسیری را به طراحی داخلی خانه نمی آورد. به گیاهان موز، سبزیجات بزرگ و انواع فضای سرسبز فکر کنید. این ایده در هر فضای استوایی، چه ورودی، اتاق نشیمن، میز صبحانه و چه حتی بیرون به خوبی جواب می دهد. البته اگر گیاهان استوایی امکان زندگی در فضایی که شما زندگی می کنند را نداشته باشد، همیشه می توانید آن را با کمک پارچه، کاغذ دیواری و یا لوازم جانبی ایجاد کنید.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب سبز طبیعت سبک استوایی، رنگ سبز و به تبع آن نورپردازی متناسب در مجاورت دیوارها، در کنار پرده‌های گرد تخت خواب توانسته چون سایبان موجود در نمای بیرونی اتاق خواب، آن را به بخشی مرتبط با طبیعت هم جوار بدل کند.

در کنار آن استفاده از گلدان‌های تزیینی و متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، نمای بیرون را تا داخل اتاق ادامه داده است و فضای صمیمی ما بین طراحی داخلی و نمای بیرونی پدید آورده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سبک استوایی پرطرفدار در اتاق خواب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 79 = 85