نمایشگاه هنر ایران

چیدمان اتاق خواب شیک دو نفره پنت هاوس

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان اتاق خواب شیک دو نفره پنت هاوس

نه تنها پنت هاوس های لوکس شهرهای بزرگ و پر زرق و برق، بلکه تمام آپارتمان های مسکونی به طراحی دکوراسیون داخلی  بویژه طراحی اتاق خواب پنت هاوس نیاز دارند. طرح ها و ایده های جذاب و چشم نواز که در فضای داخل آپارتمان ها و پنت هاوس ها اجرا می شوند حس لذت بخشی را به ساکنین خانه القا می کنند.

دکوراسیون اتاق نشیمن، آشپزخانه، تراس، سالن پذیرایی و البته دکوراسیون اتاق خواب، هر کدام باید به شیوه خاص چیده شوند. تفاوتی نمی کند مساحت پنت هاوس چقدر است، آنچه اهمیت دارد این است که از تمام فضای موجود در ساختمان برای زیباتر شدن دکوراسیون استفاده گردد.

یکی از قسمت های اصلی در پنت هاوس های لوکس و آپارتمان ها، اتاق خواب است. این قسمت را می توان به طرز بسیار حرفه ای و زیبا طراحی کرد. مبلمانی که در اتاق خواب پنت هاوس قرار می گیرد تقریباً معین هستند و شامل تخت، میز عسلی، آینه، میز آرایشی، قفسه ها و … می باشند.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب شیک دو نفره مناسب برای پنت هاوس و خانه‌های لاکچری، در طراحی دکوراسیون برخی موارد خاص مثل پنت هاوس‌ها که در برج‌های مدرن طراحی می‌شود خیلی مهم است که طراحی فضای داخل در شمای بسیار نزدیک با نما و فضای بیرون باشد چرا که پنجره‌ها در پنت هاوس‌ها و خانه‌های مدرن دارای ارتفاع از کف تا سقف می‌باشد و عضو حائل‌های باز به شمار می‌رود و ارتباط بسیار نزدیکی میان داخل فضا و محیط بیرون می‌باشد .

استفاده از مبلمان با فرم‌های هندسی و سالم به همراه تضاد رنگ‌ها و همنشینی آن‌ها در کنار رنگ سفید دیوار و رنگ روشن کف پوش برحس اقتدار، آرامش و وسعت فضا دلالت می‌نماید .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان اتاق خواب شیک دو نفره پنت هاوس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

43 + = 52