نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌نشیمن روشن و دلباز با استفاده از شیشه

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌نشیمن روشن و دلباز با استفاده از شیشه

شیشه در دکوراسیون داخلی از آن دسته متریال هایی می باشد که کاربرد زیادی دارد. شیشه به دلیل شفافیتی که دارد باعث بازتاب نور می شود که فضا را روشن می کند.

شیشه ها در انواع مختلفی موجود می باشند که بستگی به نوع آن ها در طراحی داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

میزهای شیشه ای را می توان در دو بخش از خانه استفاده کرد . میز شیشه ای در بخش ورودی خانه و میز شیشه ای به عنوان میز غذاخوری.

اکثر همه ی خانه ها در بخش ورودی خانه جاکفشی ، رخت آویز و لوازمی از این قبیل را دارند که همین باعث شلوغی و بهم ریختگی بخش وردی خانه می شود. در حالیکه ورودی هر خانه مهم ترین بخش یک خانه می باشد و افرادی که برای اولین بار وارد خانه می شوند اولین جایی را که می بینند ورودی خانه می باشد.

به همین منظور برای اینکه بتوانید یک ورودی دلباز و زیبا داشته باشید می توانید از میزهای شیشه ای مستطیلی و یا نیم دایره ای در کنار درب ورودی استفاده کنید.

البته باید توجه داشته باشید که این نوع میز ها به صورت ساده جذابیت دارند بهتر است که روی این نوع میز ها رومیزی یا وسایل دکوری قرار ندهید.

یک میز غذاخوری شیشه ای با صندلی های ظریف می تواند فضای غذاخوری را ساده تر و دلباز تر کند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون با نورگیر وسیع، میز شیشه‌ای و رنگ غالب سفید، همگی کمک خواهند کرد تا انرژی در دکوراسیون اتاق نشیمن فوق، موج بزند.

شومینهٔ مدرن در کنار تزیینات روی آن در کنار طراحی مدرن مبلمان و در حضور قرابت رنگی میان لوازم تزیینی و پرده‌ها، از سایر عوامل مثبت در این طراحی ست. گرچه بیان این نکته خالی از لطف نیست که بی روح بودن رنگ‌های استفاده شده و کنتراست رنگی بسیار کم در این طراحی، در کنار چگالی بالای نور ورودی، به بیش از پیش گرم به نظر رسیدن محیط خواهد انجامید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌نشیمن روشن و دلباز با استفاده از شیشه را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 58 = 67