نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق نشیمن رو به طبیعت و رنگ های بکار برده شده

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق نشیمن رو به طبیعت و رنگ های بکار برده شده

افراد زیادی برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی دچار تردید می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با کمک گرفتن از دیگران به نتیجه مطلوبی برسند. اما به نظر شما تا چه حد می‌توان به سلایق دیگران در خصوص رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن خانه‌مان توجه کرد؟

اتاق پذیرایی در هر خانه‌ای یکی از اصلی‌ترین اجزای آن خانه محسوب می‌شود. معمولا این بخش از منزل میزبان افراد مهم و خاص خواهد بود. البته در گذشته اتاق نشیمن، اتاقی جداگانه بود و نقاشی دیوار پذیرایی یا دکوراسیون آن با وسواس زیادی انجام می‌شد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی مدرن اتاق نشیمن با مبلمان قهوه‌ای و کرم در اتاقی با نورگیری روزانه وسیع و دیوارهای سفید، سادگی و نظم در طراحی دکوراسیون در کنار انتخاب صحیح رنگ‌ها و جای گذاری درست لوازم از وجهه‌های مهم در تلقی مدرن از طراحی دکوراسیون هستند.

حال و در حضور نورگیر وسیع، استفاده از رنگ‌های نه چندان روشن برای کف و رنگ‌های مات برای دیوارها جهت جلوگیری از بازتاب شدید نور، می‌تواند چرتی کوتاه و یا تماشای تلویزیون در طول روز را دلپذیرتر کند.

همچنین می‌توان به تناسب رنگی میان قهوه‌ای و کرم نیز، در این طراحی اشاره داشت.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق نشیمن رو به طبیعت و رنگ های بکار برده شده را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =