نمایشگاه هنر ایران

رنگ‌های هم طیف سبز و زرد در دکور اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: رنگ‌های هم طیف سبز و زرد در دکور اتاق کودک

رنگ اتاق کودک از مهم ترین و اصلی ترین مواردی می باشد که در زمان خرید وسایل آن باید مد نظر داشت، چون ارتباط مستقیم با احساسات و عواطف و میزان تمرکز آنها دارد. به طوریکه در علم روانشناسی تاکید بسیار زیادی بر آن شده و با انتخاب صحیح ترکیب رنگ های اتاق خواب می توان تاثیر مطلوبی بر روی میزان تمرکز ذهن، کنترل هیجانات و ایجاد انرژی کودکان ایجاد نمود.
دکوراسیون اتاق کودک با رنگ‌های سبز و زرد , دارای پرده‌های بلند توری، دکوراسیون داخلی اتاق‌هایی که دارای دیوارهای ساده نبوده و در بخش‌هایی از اتاق دیوارها به صورت جلو آمده و فرو رفته هستند به سلیقه و دقت خاصی نیازمند است تا در عین استفادهٔ مفید از فضا زیبایی دکور داخلی را رقم بزنیم .

نمایشگاه هنر ایران: انتخاب پارکت‌های کرم رنگ در هم نشینی رنگی با دو رنگ پر کاربرد فضا , یعنی سبز زرد ( یا سبز کمرنگ ) و زرد , حس سرزندگی , شو ر و نشاط را در محیط تقویت کرده و همچنین رنگ زرد به روشن ساختن و وسیع‌تر نمایان کردن دکوراسیون داخلی این فضا کمکی شایان نموده است .

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان آنچه که طراح و یا کسی که مسئولیت دکوراسیون را در نظر می‌گیرد باید در الویت قرار دهد , نظر و سلیقهٔ شخصی نوجوانی است که کاربر اصلی فضا است.

به دلیل آنکه نوجوان در دورهٔ سنی خاصی به سر می‌برد که شناخت روحیات , اخلاق , علایق و دغدغه‌های او کاری بس دشوار است ؛ لذا لازم است برای فراهم آوردن آرامش، در فضایی که شبانه روز نوجوان در آن سپری می‌شود، نظر و سلیقهٔ شخصی وی را دخالت داد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ‌های هم طیف سبز و زرد در دکور اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 7 =